Services / 30 september 2015

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven zijn nog steeds een goed middel om in contact met uw klanten of potentiele klanten te blijven. Men kan zich bijvoorbeeld via uw website aanmelden voor een wekelijkse-, maandelijkse- of kwartaal nieuwsbrief. U vergaart hiermee meteen mailadressen van uw doelgroep.

Inhoud nieuwsbrief

Het woord zegt het al: NIEUWS….brief. Wanneer de e-brief geen nieuwswaarde heeft, gaat u ontvangers verliezen. Zorg daar dus voor. Bijvoorbeeld door uw laatste blog erin te zetten. Of nieuwe ontwikkelingen binnen uw kennisgebied of bedrijf te vermelden. Waardevolle content is informatie waar uw doelgroep echt iets aan heeft. Dus wat kennis delen kan geen kwaad, keyword = ‘geven’.

Mailchimp

De nieuwsbrieven maak ik op in Mailchimp, een gebruiksvriendelijk programma en bovendien kan ik hiermee meten hoevaak uw nieuwsbrief geopend is, hoevaak op linken geklikt is, door wie en op welke mailadressen de e-brief geweigerd werd. Ook kan men zich makkelijk afmelden (is verplicht!).

 


Tags:  e-brief email MailChimp nieuwsbrieven

Bookmark and Share